Beko - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

 

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Beko

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Beko můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Beko telefonicky na 800 350 333 nebo +420 222 525 222 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Beko na emailu beko@beko.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Výrobní číslo
- Pokud se jedná o záruční opravu v rámci akce 5 let záruky, tak si připravte i certifikát
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení přes online formulář Beko zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Beko
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Beko zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×