Concept - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a prodloužený servis Concept

Záruční a pozáruční reklamace, prodloužený servis spotřebičů Concept můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na klientském centru Concept telefonicky na +420 465 471 400 (v pracovní dny Po-Pá 7:00-17:30)
2. Nahlášení reklamace přes email servis@my-concept.cz

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Sériové číslo výrobku
- Modelové označení
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Concept
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×