Franke - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Franke

Naše záruka na výrobní vady bude platit za předpokladu, že produkt byl nainstalován v souladu s instalačními pokyny společnosti Franke, produkt byl používán podle doporučení společnosti Franke v běžných domácích podmínkách a reklamace byla uplatněna v souladu se všemi platnými záručními podmínkami (včetně níže uvedených).

Záruční a pozáruční reklamace spotřebičů a dřezů Franke můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení záručního servisu - uplatnění reklamace přes online reklamační formulář zde
2. Nahlášení pozáručního servisu a autorizované servisní partnery naleznete zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Model výrobku uvedený na záručním listu
- Číslo faktury / dodacího listu
- Sériové (výrobní) číslo
- Datum prodeje
- Datum montáže
- Popis reklamované vady
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)

Nahlášení reklamace přes online formulář zde.

Nahlášení pozáručního servisu naleznete zde..

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Franke
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Oblíbené kategorie značky Franke

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×