Hisense - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Lord reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Hisense

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Hisense.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Hisense můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Hisense telefonicky na +420 800 105 505 (od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00)

2. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznickém centru Hisense na emailu servis@gorenje.cz

 

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Označení zařízení, sériové číslo (naleznete na typovém šťítku svého spotřebiče)
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Hisense
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační formulář Hisense zde.

Autorizovaný prodejce oblíbených značek

Zobrazit všechny značky
Zobrazit všechny značky

Naše hodnocení

99 %

zákazníků nás doporučuje
na základě recenzí portálu Heureka.cz

Zobrazit hodnocení

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×