Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Liebherr
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Liebherr můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Liebherr telefonicky na +420 515 247 522 (od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:30 a v pátek od 8:00 do 15:00)
2. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznickém centru Liebherr na emailu service.cz@liebherr.com
3. Nahlášení záruční reklamace přes online reklamační formulář zde
4. Nahlášení pozáruční reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Označení zařízení, sériové číslo (naleznete na typovém šťítku svého spotřebiče)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Nahlášení přes online formulář Liebherr zde.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Liebherr
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace