Liebherr - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

 

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Liebherr

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Liebherr můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Liebherr telefonicky na +420 515 247 522 (od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:30 a v pátek od 8:00 do 15:00)
2. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznickém centru Liebherr na emailu service.cz@liebherr.com
3. Nahlášení záruční reklamace přes online reklamační formulář zde
4. Nahlášení pozáruční reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Označení zařízení, sériové číslo (naleznete na typovém šťítku svého spotřebiče)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení přes online formulář Liebherr zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Liebherr
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×