Philco - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Philco můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Philco telefonicky na +420323204120 (v pracovní dny Po-Pá 8:30-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Philco na emailu servis@philco.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Sériové číslo výrobku
- Modelové označení
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení reklamace přes online formulář zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Philco
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Vybírat můžete z Philco kategorii

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×