Reklamace zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco

Reklamace zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Philco můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Philco telefonicky na +420323204120 (v pracovní dny Po-Pá 8:30-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Philco na emailu servis@philco.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
4. Kontaktovat nás na info@parolek-shop.cz nebo telefonicky na +420775593690 (tato forma může být zdlouhavá, proto doporučujeme využít nahlášení přes reklamační online formulář Philco z bodu 3.)

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Sériové číslo výrobku
- Modelové označení
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení reklamace přes online formulář zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Philco
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Vybírat můžete z Philco kategorii

- vestavné trouby
- vestavné mikrovlnné trouby
- vestavné vinotéky
- volně stojící vinotéky
- odsavače par
- varné desky
- vestavné myčky nádobí
- vestavné chladničky a mrazáky
- vestavné pračky a sušičky
- pračky
- sušičky
- kombinované pračky se sušičkou
- volně stojící chladničky a mrazáky
- volně stojící myčky nádobí
- příslušenství k vestavným spotřebičům
- z celé řady malých kuchyňských spotřebičů

 

×