Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Philco můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Philco telefonicky na +420323204120 (v pracovní dny Po-Pá 8:30-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Philco na emailu servis@philco.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Sériové číslo výrobku
- Modelové označení
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Nahlášení reklamace přes online formulář zde.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Philco
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace