Siemens - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Siemens

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Siemens můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Siemens telefonicky na +420 251 095 042 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Siemens na emailu opravy@bshg.com
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Označení produktu (E-Nr.)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení přes online formulář Siemens zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Siemens
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×