Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Siemens
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Siemens můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Siemens telefonicky na +420 251 095 042 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Siemens na emailu opravy@bshg.com
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Označení produktu (E-Nr.)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Nahlášení přes online formulář Siemens zde.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Siemens
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace