Teka - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Teka reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Teka

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Teka.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Teka můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Teka telefonicky na +420 239 050 800 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)

2. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Sériové číslo
  • Kategorie výrobku
  • Název výrobku
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Teka
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Teka zde.

Autorizovaný prodejce oblíbených značek

Zobrazit všechny značky
Zobrazit všechny značky

Naše hodnocení

99 %

zákazníků nás doporučuje
na základě recenzí portálu Heureka.cz

Zobrazit hodnocení

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×