Teka - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

 

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Teka

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Teka můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Teka telefonicky na +420 239 050 800 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Sériové číslo
- Kategorie výrobku
- Název výrobku
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení přes online formulář Teka zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Teka
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Teka zde.

Registrace prodloužené záruky Teka zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×