Sencor SBU 7874RD Vakuový mixér

Kód: SBU 7874RD
2 999 Kč 2 479 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
8.12.2025
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

SBU 7874RD | Sencor – vakuovací super mixér VITAMIN+ (1 500 W, 28 000 ot./min)

Výkonný stolní mixér s vakuovacím mixováním pro čerstvější chuť, méně oxidace a více živin. Díky 8 titanovým nožům, chytrým programům a tritanovým nádobám zvládne smoothie, ořechová másla i drcení ledu.

Proč si ho vybrat
  • Mixování ve vakuu – vysaje vzduch před mixem, nápoj déle vydrží čerstvý.
  • Multicyklónové mixování – až o 60 % lepší výsledky než běžný mixér.
  • 7 automatických programů + Pulse (Smoothie, Nutri Blend, Extra Smoothie, Soup/Sauté, Ice Crash, Flour/Nuts, Pulse).
  • 8 nožů z nerez oceli s titanovou vrstvou – jemnější textura, omezení oxidace.
  • Tritanové nádoby – 1,5 l hlavní + 2× 0,7 l přenosné, BPA free, vhodné pro vakuování.
  • Bezpečnostní pojistky, automatické rozpoznání příslušenství, díly do myčky.
Specifikace
  • Příkon: 1 500 W • Otáčky: 28 000/min • Hlučnost: 85 dB(A)
  • Materiál nádob: Tritan (PCTG) • Délka kabelu: 1,1 m
  • Barva: červená (k dispozici metalická paleta)
V balení
  • Tělo mixéru
  • 1× 1,5 l tritanová nádoba + víko
  • 2× 0,7 l tritanová přenosná nádoba + vakuové víčko
Pro koho se hodí

Pro uživatele, kteří chtějí maximální výživovou hodnotu a hladkou texturu smoothie, dělají ořechová másla/mouky, polévky a ocení uchování nápoje ve vakuu na později (do práce/na cesty).

Plusy / Mínusy
  • + Vakuování a titanové nože → skvělé výsledky a čerstvost
  • + Silný motor, 7 programů, díly do myčky
  • Vyšší výkon = vyšší hlučnost než u slabších mixérů

Doplňkové parametry

Kategorie: Stolní mixéry
Hmotnost: 5.719 kg
EAN: 8590669264698
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×