Sencor SCF 4741BK Konvektor

Kód: SCF 4741BK

Detailní popis produktu

SCF 4741BK | Sencor – chytrý skleněný konvektor Wi-Fi (černý)

Sencor SCF 4741BK je elegantní skleněný konvektor s Wi-Fi ovládáním přes aplikaci Sencor HOME. Umožní vám na dálku zapnout/vypnout topení, nastavit teplotu, výkon i časovač – doma, v kanceláři i na chalupě.

Design & ovládání

Přední skleněný panel podtrhuje nadčasový vzhled. Velký LED digitální displej a dotykové ovládání zajišťují rychlou a intuitivní práci. Konvektor lze postavit na alu nožky nebo zavěsit na zeď.

Výkon & efektivita

Hliníkový topný článek ve tvaru „X“ pro rychlé, rovnoměrné vytápění. 2 stupně výkonu: 1 200 / 2 400 W, nastavení teploty v rozmezí 5–45 °C. ECO režim a možnost ztlumit displej do ložnice.

Bezpečnost

Dětský zámek, ochrana proti přehřátí, pojistka při převržení. Krytí IP24 vhodné i do koupelny. Funkce časovače 24 h a týdenní plánování v aplikaci (7/24).

Klíčové parametry
  • Wi-Fi + aplikace Sencor HOME (dálkové ovládání)
  • 1 200 / 2 400 W; rozsah 5–45 °C
  • LED displej, dotykové ovládání, 24h časovač
  • ECO režim, ztlumení displeje, dětský zámek
  • IP24 (vhodné i do koupelny)
  • Volně stojící / nástěnná instalace
  • Rozměry (V × Š × H): 47,5 × 86,5 × 10,5 cm
  • Hmotnost: 10,5 kg; barva: černá
Obsah balení
  • Těleso konvektoru SCF 4741BK
  • Hliníkové nožky pro postavení
  • Sada pro nástěnnou instalaci
Cena & akce (podle zadaných údajů)

3 999 Kč (běžně 4 999 Kč) + sleva HURA20 do 28. 09. 2025.

Doplňkové parametry

Kategorie: Úprava vzduchu
Hmotnost: 12.115 kg
EAN: 8590669320684
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×