Sencor SES 4090SS Pákový kávovar

Kód: SES 4090SS
ZDARMAZDARMA 4 999 Kč –6 %
Sencor SES 4090SS Pákový kávovar
4 999 Kč –6 % 4 675 Kč 3 864 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
8.12.2025
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

SES 4090SS | Sencor – poloautomatické espresso s LCD a one-touch mléčnými nápoji

Pákový kávovar Sencor SES 4090SS kombinuje poctivou přípravu espressa s pohodlím automatického napěnění mléka. Díky tlaku čerpadla 15 barů, rychlému systému Thermoblock a předspaření extrahuje plnou chuť i aroma během pár okamžiků. Velký LCD panel zpřehlední celou přípravu – jedním dotykem spustíte espresso, double espresso, cappuccino, latte i samostatné napěněné mléko.

Jednoduché ovládání na velkém LCD

Přehledný displej vás provede volbou nápoje i nastaveními. Oblíbené recepty spustíte jediným dotykem, k dispozici je i paměť velikosti šálků pro automatické zastavení v čase, který vyhovuje právě vám.

Stabilní extrakce: Thermoblock & 15 barů

Topný systém Thermoblock rychle nahřívá vodu na ideální teplotu a drží ji po celou dobu extrakce. Tlak 15 barů a funkce předspaření zajistí hustou cremu a plné tělo nápoje.

Mléčné nápoje jedním dotykem

Vyjímatelná nádobka na mléko připraví jemnou mléčnou pěnu pro cappuccino i latte bez zdlouhavého nastavování. Po použití ji snadno odpojíte a vyčistíte.

Snadná údržba a provoz

Automatická samočisticí funkce udržuje vnitřní okruhy v kondici, indikátory upozorní na doplnění vody a potřebu odvápnění. Odkapávací miska je odnímatelná pro rychlé mytí. Pro ideální servírování je k dispozici i předehřev šálků.

Parametry
  • Typ: pákové poloautomatické espresso
  • Tlak čerpadla: 15 bar
  • Topný systém: Thermoblock, velmi rychlý předehřev
  • Displej: velký LCD panel
  • Nápoje jedním dotykem: espresso, double espresso, cappuccino, latte, napěněné mléko
  • Funkce: předspaření, paměť velikosti šálků, automatická samočisticí funkce, indikace odvápnění
  • Nádobka na mléko: snímatelná
  • Nádržka na vodu: 1,4 l (vyjímatelná)
  • Příkon: 1 450 W
  • Rozměry (š × h × v): 30,9 × 24,9 × 35,5 cm
  • Hmotnost: 4,3 kg
  • Barva: nerez / černá (SS)
Obsah balení

Držák filtru (páka), 2 filtry (na 1 a 2 šálky), odměrka na kávu, vyjímatelná nádobka na mléko, odkapávací miska, nádržka na vodu, uživatelská dokumentace.

Pro koho je vhodný

Pro milovníky espressa, kteří chtějí baristický základ s pohodlím automatického napěnění – rychle, přehledně a s jistotou konzistentní chuti každý den.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pákové kávovary
Hmotnost: 5.179 kg
EAN: 8590669331598
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×