Sencor SHM 5405VT Ruční šlehač
Kód: SHM 5405VTCENOVÉ NABÍDKYIndividuální nacenění setu, možnost uskladnění a doručení na termín.
PROFESIONÁLNÍ INSTALACENaši certifikovaní technici provedou odbornou montáž po celé ČR.
GARANTOVANÝ PŮVODZboží výhradně pro českou distribuci přímo od výrobce
NEJŠIRŠÍ SORTIMENTVelký výběr kuchyňských a domácích spotřebičů na jednom místě.
Detailní popis produktu
SHM 5405VT | Sencor – ruční šlehač s 5 rychlostmi, funkcí Turbo a nerezovými nástavci
Ruční šlehač Sencor SHM 5405VT je ideální volbou pro každodenní pečení a vaření. Díky výkonu 200 W, 5 rychlostním stupňům a funkci Turbo snadno zvládne šlehání, míchání i hnětení. Kompaktní a ergonomický design padne pohodlně do ruky a tichý provoz zajišťuje příjemné používání. Dodává se se 2 sadami nerezových nástavců – metlami pro šlehání a háky pro hnětení hutnějších těst.
Klíčové vlastnosti
- Výkon 200 W – spolehlivý motor pro všechny běžné recepty.
- 5 rychlostních stupňů pro univerzální využití.
- Turbo funkce – krátkodobé zvýšení výkonu na maximum.
- Dva druhy nerezových nástavců: šlehací metly a hnětací háky.
- Tlačítko pro uvolnění nástavců – jednoduchá a bezpečná výměna.
- Tichý provoz a komfortní manipulace.
- Bezpečnostní pojistka proti přehřátí a zesílená izolace.
Provedení a ergonomie
- Lehký a kompaktní design – snadno se ovládá a skladuje.
- Ergonomická rukojeť padnoucí do ruky.
- Snadná údržba díky hladkému povrchu a odnímatelným nástavcům.
- Moderní barevná varianta bílo/fialová (dostupné i další barevné verze).
Obsah balení
- Ruční šlehač SHM 5405VT
- Sada 2 nerezových šlehacích metel
- Sada 2 nerezových hnětacích háků
Parametry
- Příkon: 200 W
- Počet rychlostí: 5 + Turbo
- Napájení: 220–240 V / 50–60 Hz
- Délka napájecího kabelu: 125 cm
- Hlučnost: 83 dB(A)
- Hmotnost: cca 880 g
- Barva: bílo/fialová
Pro koho je vhodný
Pro domácí kuchaře i pekaře, kteří potřebují univerzální a snadno ovladatelný šlehač. Hodí se pro přípravu sněhu z bílků, šlehačky, jemných krémů i hutných těst. Díky Turbo funkci je spolehlivým pomocníkem i při náročnějších receptech.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Ruční šlehače |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.961 kg |
| EAN: | 8590669211630 |
| Značka: | Sencor |
ŠLEHAČ SE STOJANEM A MÍSOU KLUGE 451.6 Dokonalé míchání díky otáčení mísy a výkyvnému pohybu šlehače. Spolu s výkonem 550 W hravě zvládne hnětení těžkého těsta.
Urban Collection - dopřejte si luxusRuční šlehač PHHM6325 s bohatým příslušenstvím z kolekce Urban, rozšíří vaši kuchyňskou výbavu o dalšího kvalitního pomocní...
Snadné každodenní vaření – tradiční i veganské recepty Pozvedněte své dovednosti při vaření na novou úroveň s ručním mixérem 500 a dosáhněte pokaždé rychlých a spolehlivých výsledk...
Snadná a efektivní příprava potravin pro všechny vaše oblíbené recepty Připravujte rychle své oblíbené pokrmy s ručním mixérem 300. Díky výkonnosti při přípravě tradičních receptů...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ
V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.
Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.
Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.


DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE
V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.
KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE
SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových. A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.
Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.
