Sencor SKS 7078BK Chytrá kuchyňská váha

Kód: SKS 7078BK S BLUETOOTH

Detailní popis produktu

SKS 7078BK | Sencor – chytrá kuchyňská váha (Černá)

Sencor SKS 7078BK je smart kuchyňská váha s Bluetooth a vlastní aplikací Sencor FOOD. Váží až 5 kg s přesností 1 g, umí dovažování TARA a měří i objem vody a mléka. Ideální pro zdravé vaření, dietní plán či sport.

Proč si ji zamilujete
  • Propojení s telefonem (iOS/Android) přes Bluetooth
  • Aplikace Sencor FOOD (spolupráce s Kalorickými tabulkami)
  • Databáze potravin 400 000+ s nutričními hodnotami
  • Přesnost 1 g, max. nosnost 5 kg
  • Funkce TARA, automatické zapnutí/vypnutí
  • Moderní kruhový LCD displej s bílým podsvícením (2 cm číslice)
Režimy a funkce
  • Na váze – zobrazení hmotnosti + nutriční hodnoty
  • Seznam – sčítání více surovin (nutriční součet v aplikaci)
  • Měření objemu: voda / mléko
  • Přepínání jednotek (kg/lb)
Ovládání
  • Tlačítko TARA/MODE (dlouhý stisk pro volbu režimu)
  • Zapnutí položením předmětu / dotykem na plochu
Design
  • Prémiová metalická řada v 9 barvách (tato varianta: černá)
  • Štíhlé tělo, snadné čištění
V balení
  • Váha SKS 7078BK
  • Ovládací tlačítka (TARA/MODE, přepínání jednotek)
  • Přihrádka na baterie (AAA)
Technické údaje
  • Max. nosnost: 5 kg • Přesnost: 1 g
  • Jednotky: kg/lb • Napájení: AAA baterie
  • Dovažování: TARA • Auto ON/OFF: ano
  • Barva: Černá • Miska: Bez misky
Cena a dostupnost

Doporučená cena: 999 KčIhned k odeslání.

Doporučené příslušenství
  • Alkalické baterie AAA (SBA LR03 – různé balíčky)

Doplňkové parametry

Kategorie: Kuchyňské doplňky
Hmotnost: 0.723 kg
EAN: 8590669263226
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×