Sencor SNB 4303BK Stolní mixér
Kód: SNB 4303BKCENOVÉ NABÍDKYIndividuální nacenění setu, možnost uskladnění a doručení na termín.
PROFESIONÁLNÍ INSTALACENaši certifikovaní technici provedou odbornou montáž po celé ČR.
GARANTOVANÝ PŮVODZboží výhradně pro českou distribuci přímo od výrobce
NEJŠIRŠÍ SORTIMENTVelký výběr kuchyňských a domácích spotřebičů na jednom místě.
Detailní popis produktu
Nutri mixér Sencor SNB 4303BK
Výkonný nutriční mixér s příkonem 1000 W a otáčkami 20 000/min pro dokonalou přípravu zdravých nápojů, koktejlů a pokrmů. Titanové nože a technologie extrakce zachovávají maximum vitamínů a živin.
Hlavní přednosti
- Zdravá příprava
- Extrakce živin ze semínek, obilovin a ořechů
- Zpracování celého ovoce a zeleniny
- Zachování enzymů a vitamínů
- Podpora kvality spánku a trávení
- Všestranné využití
- Příprava smoothie a koktejlů
- Výroba polévek a omáček
- Kojenecká výživa
Praktická výbava
- Nádoby na nápoje
- Objemy 0,8 l a 1,0 l
- Zdravotně nezávadný materiál Tritan bez BPA
- Víčko s otvorem na pití
- Utěsňovací víčko
- Bezpečnostní prvky
- Bezpečnostní spínací mechanismus
- Protiskluzová základna
- Kvalitní provedení
- 6 titanových nožů z nerezové oceli
- Ochrana proti oxidaci a ztrátě živin
- Díly vhodné do myčky
Technické údaje
- Příkon: 1000 W
- Otáčky: 20 000/min
- Napájení: 220-240 V, 50-60 Hz
- Délka kabelu: 1,2 m
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Stolní mixéry |
|---|---|
| Hmotnost: | 3.765 kg |
| EAN: | 8590669205028 |
| Značka: | Sencor |
Pokud milujete lahodné smoothie, shake nebo ledový drink, stolní mixér Philco PHTB7000 Vám přijde vhod. Ve vteřině můžete začít připravovat také omáčku na svíčkovou nebo lehký dres...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ
V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.
Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.
Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.


DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE
V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.
KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE
SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových. A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.
Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.
