Sencor SRM 0671BK Rýžovar

Kód: SRM 0671BK LOW CARB
1 586 Kč 1 311 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
8.12.2025
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

SRM 0671BK | Sencor – Low Carb rýžovar pro zdravější a snadné vaření (0,6 l)

Low Carb rýžovar Sencor SRM 0671BK je kompaktní chytrý hrnec, který připraví nadýchanou rýži i párou vařená jídla bez hlídání sporáku. Díky speciálnímu programu Low Carb vaří rýži v napařovacím koši a umí snížit obsah sacharidů až o 40 %*. Jeho 0,6 l využitelný objem je ideální pro jednotlivce nebo pár, dotykové ovládání zaručí rychlé nastavení a funkce Keep Warm udrží pokrm teplý až 12 hodin.

8 chytrých programů pro každý den

Jedním dotykem zvolíte sushi, bílou rýži, rychlé vaření, Low Carb, rizoto, hnědou rýži, dort (Cake) a páru. Přístroj sám hlídá teplotu i čas – vy jen servírujete.

Praktické ovládání a promyšlená výbava

Přehledný digitální dotykový displej zobrazuje program i čas. Odložený start šetří čas a automatické vypnutí zajišťuje bezpečnost. Vnitřní hliníkový hrnec s nepřilnavým povrchem minimalizuje připalování, nerezový napařovací košík se hodí pro program Low Carb i vaření zeleniny v páře.

Složení a obsah balení

Low Carb rýžovar Sencor SRM 0671BK, vnitřní nepřilnavý hrnec, nerezový napařovací košík, odměrka, rýžová špachtle, český návod k použití.

Parametry
  • Objem: využitelný 0,6 l (celkový 1,6 l)
  • Programy: 8 (sushi / bílá rýže / rychlé / Low Carb / rizoto / hnědá rýže / dort / pára)
  • Ovládání: digitální dotykový displej
  • Funkce: Keep Warm (až 12 h), Odložený start, automatické vypnutí
  • Vnitřní nádoba: hliník s nepřilnavým povrchem
  • Příkon: 350 W
  • Rozměry: 225 × 225 × 228 mm
  • Hmotnost: 2 300 g
  • Délka kabelu: 0,95 m
  • Barva: černá
Výhody a doporučené použití

Skvělá volba pro ty, kdo chtějí rychlou a konzistentní přípravu rýže, občasný parní režim pro zeleninu a možnost snížení sacharidů v příloze. Hodí se do menších kuchyní, pro studenty, páry i jako druhý pomocník na chatu.

Údržba

Po vychladnutí vyjměte vnitřní nádobu i košík a umyjte je měkkou houbičkou se saponátem. Vnější plášť čistěte vlhkým hadříkem. Nepoužívejte abrazivní prostředky ani drátěnky, aby nedošlo k poškození nepřilnavého povrchu.

Pro koho je vhodný

Pro uživatele, kteří ocení kompaktní rozměry, automatické programy, snadnou obsluhu a možnost Low Carb přípravy rýže a příloh.

*Snížení obsahu sacharidů je závislé na druhu rýže, množství vody a dodržení postupu v programu Low Carb.

Doplňkové parametry

Kategorie: Rýžovary
Hmotnost: 2.738 kg
EAN: 8590669361144
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×