Sencor STM 3635VT Kuchyňský robot
Kód: STM 3635VTCENOVÉ NABÍDKYIndividuální nacenění setu, možnost uskladnění a doručení na termín.
PROFESIONÁLNÍ INSTALACENaši certifikovaní technici provedou odbornou montáž po celé ČR.
GARANTOVANÝ PŮVODZboží výhradně pro českou distribuci přímo od výrobce
NEJŠIRŠÍ SORTIMENTVelký výběr kuchyňských a domácích spotřebičů na jednom místě.
Detailní popis produktu
Sencor STM 3635VT | Multifunkční kuchyňský robot
Sencor STM 3635VT je elegantní multifunkční kuchyňský robot s výkonem 1 300 W, který zvládne i hutná těsta a velké objemy surovin. Je vybaven nerezovou mísou o objemu 5,5 l a planetárním systémem míchání pro maximálně rovnoměrné výsledky.
Planetární míchání pro dokonalý výsledek
Planetární systém zaručí, že se nástavce otáčí nejen kolem své osy, ale i po obvodu mísy. Díky tomu jsou ingredience dokonale promíchané bez zbytečné námahy.
Výkonný motor a 6 rychlostí
Silný motor 1 300 W si poradí i s tužšími těsty. Na otočném regulátoru můžete zvolit 6 rychlostních stupňů podle potřeby. Funkce PULSE vám navíc umožní krátkodobé zvýšení výkonu na maximum.
Kvalitní příslušenství
Robot je vybaven 5,5l nerezovou mísou s průhledným víkem s plnicím otvorem. V balení najdete hnětací hák, míchací metlu a balónovou šlehací metlu ze slitiny hliníku, které zajistí všestranné využití při pečení i přípravě dezertů.
Hlavní parametry
- Výkonný motor 1 300 W
- Planetární systém míchání
- Nerezová mísa 5,5 l
- 6 rychlostí + funkce PULSE
- Pojme až 2,7 l těsta nebo sníh z 12 vajec
- Jednoduchý výklopný systém s pojistkou
- Odolné hliníkové nástavce
- Barva: Fialová
Obsah balení
- Kuchyňský robot STM 3635VT
- Nerezová mísa 5,5 l
- Průhledný kryt mísy s plnicím otvorem
- Balónová šlehací metla
- Míchací metla
- Hnětací hák
Pro koho je určen
Tento robot je ideální pro všechny, kdo chtějí spolehlivého pomocníka s vysokým výkonem a originálním fialovým designem. Zvládne každodenní pečení, šlehání i hnětení a zároveň dodá vaší kuchyni moderní barevný akcent.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Kuchyňské roboty |
|---|---|
| Hmotnost: | 6 kg |
| EAN: | 8590669373321 |
| Značka: | Sencor |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ
V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.
Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.
Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.


DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE
V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.
KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE
SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových. A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.
Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.
