Sencor SVC 0675BK-EUE2 Tyčový vysavač 4v1

Kód: SVC 0675BK-EUE2
5 596 Kč 4 625 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
8.12.2025
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

SVC 0675BK | Sencor – tyčový vysavač 4 v 1 s mopem a ruční jednotkou Cat&Dog Mini

Bezkabelový tyčový vysavač Sencor SVC 0675BK spojuje vysávání, vytírání a rychlý úklid ruční jednotkou v jednom lehkém těle (2,5 kg). Cyklónová filtrace s HEPA filtrem zachytí jemný prach i alergeny, LED osvětlení nasvítí nečistoty pod nábytkem a kloub s rozsahem 180° usnadní manévrování kolem překážek. Odnímatelná ruční jednotka s motorizovaným kartáčem Cat&Dog Mini si poradí s chlupy na čalounění i v autě, vytírací nástavec s polštářkem na suchý zip zase zvládne tvrdé podlahy v jednom kroku. Na jedno nabití uklidíte až 50 minut, dobíjení probíhá v dokovací stanici s místem pro příslušenství.

Kde vyniká

4 v 1: tyčový vysavač, ruční vysavač, mopování tvrdých podlah a motorizovaný mini kartáč pro mazlíčky. Tichý chod (79 dB), intuitivní ovládání dvou rychlostí, LED indikace baterie a funkce samostatného stání pro rychlé „zaparkování“ uprostřed úklidu.

Složení a obsah balení

V balení najdete vysavač SVC 0675BK s odnímatelnou ruční jednotkou, podlahovou hubici s LED, motorizovaný kartáč Cat&Dog Mini, vytírací nástavec s nádržkou a mopovacím návlekem, štěrbinovou hubici, měkký prachový kartáček a nabíjecí/dokovací základnu s úložným prostorem.

Parametry
  • Typ: bezšňůrový tyčový vysavač 4 v 1 s mopem
  • Filtrace: cyklónová + HEPA (omyvatelné filtry)
  • Doba provozu: až 50 min
  • Doba nabíjení: 4–6 h
  • Baterie: Li-Ion 2 200 mAh
  • Příkon: 120 W • Rychlosti: 2
  • Hlučnost: 79 dB
  • Nádoba na prach: 0,5 l (bezsáčková, omyvatelná)
  • Podlahová hubice: LED osvětlení, kloub 180°
  • Rozměry: 116 × 27,3 × 16,2 cm
  • Hmotnost: 2,5 kg
  • Barva: černá
Výhody a doporučené použití

Ideální pro smíšené plochy (tvrdé podlahy + koberce s nízkým vlasem), domácnosti se zvířaty a rychlý denní úklid. Motorizovaný mini kartáč účinně sbírá chlupy a drobky z čalounění, mopování šetří čas při běžné údržbě tvrdých podlah, LED na hubici odhalí prach ve špatně osvětlených místech.

Skladování a údržba

Parkujte do nabíjecí stanice, pravidelně vysypte nádobu a omyjte filtry vlažnou vodou (nechte zcela vyschnout). Mopovací návlek perte dle štítku, nádržku po použití vyprázdněte. Pro dlouhou životnost baterie nenechávejte přístroj dlouhodobě zcela vybitý.

Pro koho je vhodný

Pro uživatele, kteří chtějí jeden lehký a skladný přístroj na každodenní pořádek: vysát, setřít a vyřešit chlupy z gauče v pár minutách – bez kabelu a bez výměny sáčků.

Doplňkové parametry

Kategorie: Tyčové vysavače
Hmotnost: 5.299 kg
EAN: 8590669357499
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×