Sencor SVC 510GR-EUE2 Bezsáčkový vysavač

Kód: SVC 510GR-EUE2
1 499 Kč –7 % 1 384 Kč 1 144 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
8.12.2025
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

SVC 510GR | Sencor – bezsáčkový vysavač s 4th Generation Cyclone a ECO motorem 890 W

Sencor SVC 510GR je lehký a tichý bezsáčkový vysavač pro každodenní úklid tvrdých podlah, koberců i nábytku. Staví na vysoce účinném ECO motoru (890 W) a moderním 4th Generation Cyclone systému, který už na prvním stupni filtrace zachytí více prachu, stabilizuje sací výkon a šetří filtry. Díky nízké hlučnosti 76 dB(A) neruší domácí pohodu a snadno se ovládá i udržuje.

Výkonný a úsporný provoz

ECO motor s rezervou výkonu zvládne jak běžný prach, tak i větší nečistoty. Plynulá regulace sání pomůže přizpůsobit výkon povrchu a situaci – od jemných záclon po vstupní rohožku.

Filtrace 5 v 1 a čistší vzduch
  • 4th Generation Cyclone – efektivní oddělení prachu už na vstupu (snižuje zátěž dalších filtrů).
  • 5stupňová filtrace pro vysokou účinnost zachytávání částic.
  • Omyvatelný vstupní HEPA filtr H10 + omyvatelné vstupní a výstupní mikrofiltry.
  • Konstrukce filtrace nevyžaduje výstupní HEPA filtr.
Chytrá výbava a ovladatelnost
  • Univerzální podlahová hubice s výsuvným kartáčem pro koberce i tvrdé podlahy.
  • Dvoudílná plastová trubice – nízká hmotnost, snadné skladování.
  • Dvě parkovací polohy pro hubici, měkčená pojezdová kolečka.
  • Akční rádius 7,5 m (kabel 5 m) a automatické navíjení pro rychlé uklizení kabelu.
  • Safety Valve – přisávání pro ochranu motoru při ucpání.
  • Omyvatelná nádoba na prach 1,5 l – rychlé vysypání bez sáčků.
Parametry
  • Příkon: 890 W (ECO)
  • Hlučnost: 76 dB(A)
  • Objem nádoby na prach: 1,5 l
  • Akční rádius / délka kabelu: 7,5 m / 5 m
  • Filtrace: 5 stupňů, 4th Generation Cyclone, vstupní HEPA H10 (omyvatelný), vstupní a výstupní mikrofiltr (omyvatelné)
  • Trubice: dvoudílná plastová
  • Rozměry (Š × H × V): 277 × 330 × 225 mm
  • Hmotnost: 3,5 kg
  • Barva: černá / zelená
Obsah balení
  • Vysavač SVC 510GR s nádobou na prach
  • Dvoudílná plastová trubice
  • Hadice a koncová hadice
  • Univerzální podlahová hubice s výsuvným kartáčem
  • Štěrbinová hubice
  • Hubice na čalounění
  • Kartáčová hubice
Údržba

Po vysávání vysypte a vypláchněte nádobu na prach. HEPA a mikrofiltry dle potřeby omyjte vlažnou vodou a nechte zcela vyschnout. Pravidelná péče o filtry udrží vysoký sací výkon a prodlouží životnost přístroje.

Doplňkové parametry

Kategorie: Bezsáčkové vysavače
Hmotnost: 5.334 kg
EAN: 8590669163687
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×