Beko - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Beko reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Beko

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Beko.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Beko můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Beko telefonicky na 800 350 333 nebo +420 222 525 222 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)

2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Beko na emailu beko@beko.cz

3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Výrobní číslo
  • Pokud se jedná o záruční opravu v rámci akce 5 let záruky, tak si připravte i certifikát
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Beko
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Beko zde.

Autorizovaný prodejce oblíbených značek

Zobrazit všechny značky
Zobrazit všechny značky

Naše hodnocení

99 %

zákazníků nás doporučuje
na základě recenzí portálu Heureka.cz

Zobrazit hodnocení

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×