Mora - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

mora-reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Mora

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Mora můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Mora telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Mora na emailu servis@mora.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Sériové číslo (SER.N.)
- Artiklové číslo (ART.N.)
- Model (MOD.N.)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení přes online formulář Mora zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Mora
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Mora zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×