Reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Gorenje

Reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Gorenje

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Gorenje můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Gorenje telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Gorenje na emailu servis@gorenje.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
4. Kontaktovat nás na info@parolek-shop.cz nebo telefonicky na +420775593690 (tato forma může být zdlouhavá, proto doporučujeme využít nahlášení přes reklamační online formulář Gorenje z bodu 3.)

Co je nutné k nahlášení opravy?

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

- Sériové číslo (SER.N.)
- Artiklové číslo (ART.N.)
- Model (MOD.N.)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady

Nahlášení přes online formulář Gorenje zde.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Gorenje
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Výrobní štítek s modelem a výrobním číslem najdete na uvedených místech podle typu výrobků Gorenje:

Sporáky: po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Varné desky: na spodním krytu desky
Vestavné trouby: po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Vestavné mikrovlnné trouby: na zadním krytu trouby
Odsavače par: uvnitř na plášti po sejmutí tukového (kovového) filtru
Vestavné chladničky, mrazničky a jejich kombinace: ve spodní části vnitřního prostoru vlevo na stěně chladničky nebo v mrazničky
Volně stojící chladničky, mrazničky a jejich kombinace: ve spodní části vnitřního prostoru vlevo na stěně chladničky nebo v mrazničky
Mrazničky truhlicové: na zadní straně truhly
Pračky: po otevření dveří na čelní stěně
Sušičky: po otevření dveří na čelní stěně
Kombinované pračky se sušičkou: po otevření dveří na čelní stěně
Vestavné myčky: po otevření dveří na pravém boku dveří
Volně stojící myčky: po otevření dveří na pravém boku dveří
Malé domácí spotřebiče (grily, roboty, mlýnky,….): na zadní či spodní straně výrobku

Kompletní reklamační řád Gorenje zde.

×