Sencor SRV 4550WH Robotický vysavač

Kód: SRV 4550WH
3 999 Kč 3 305 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
8.12.2025
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

SRV 4550WH | Sencor – robotický vysavač s mopem a navigací Smart Gyro

Robotický vysavač Sencor SRV 4550WH uklidí za vás – současně vysává i mopuje a díky navigaci SENCOR Smart Gyro se v prostoru pohybuje efektivně a systematicky. Nízký profil 7,5 cm zajede pod nábytek, dvojice bočních kartáčků pečlivě vyméte rohy a centrální rotační kartáč si poradí s prachem i drobky. Ovládání je pohodlné přes aplikaci SENCOR Home nebo přiložený dálkový ovladač.

Efektivní úklid na tvrdých podlahách i kobercích

SRV 4550WH umí vysávat i mopovat zároveň – zvolíte si 3 úrovně sání a 3 intenzity dávkování vody. Při najetí na koberec se výkon automaticky zvýší. Li-Ion baterie 2 600 mAh poskytne až 100 minut provozu a po dokončení úklidu se stroj sám vrátí do nabíjecí stanice.

Složení a obsah balení

Robotický vysavač se dvěma bočními kartáčky a filtry, nabíjecí stanice, síťový adaptér, dálkový ovladač, mopovací nástavec, 3× textilní mopovací návlek, 2× AAA baterie, 2× náhradní boční kartáček, 1× náhradní HEPA filtr, 1× náhradní molitanový filtr, čisticí kartáček.

Parametry
  • Navigace: SENCOR Smart Gyro + senzory proti nárazu a pádu
  • Funkce: vysávání + mopování současně, automatické zvýšení výkonu na koberci
  • Sací režimy / mop: 3 úrovně sání / 3 intenzity mopování
  • Baterie: Li-Ion 2 600 mAh, výdrž až 100 min
  • Nabíjení: cca 5 hodin, automatické dojetí do dokovací stanice
  • Objem nádoby na nečistoty: 0,2 l
  • Rozměry a hmotnost: výška 7,5 cm, průměr 31 cm, hmotnost 2,4 kg
  • Hlučnost: 60 dB
  • Příkon: 28 W
  • Ovládání: aplikace SENCOR Home (CZ) + dálkový ovladač, Bluetooth párování
  • Kartáče: centrální rotační + 2 boční
  • Barva: bílá
Výhody a doporučené použití

Skvělá volba do bytů i rodinných domů s kombinací tvrdých podlah a koberců s nižším vlasem. Zvládá každodenní úklid, setření jemného prachu a drobných nečistot, úklid pod nízkým nábytkem a v užších prostorech.

Údržba

Po úklidu vysypte nádobu, propláchněte mopovací návlek a dle potřeby očistěte kartáče od vlasů a vláken. Filtry pravidelně vyklepejte/vyměňte dle doporučení výrobce. Podle typu podlahy upravte intenzitu dávkování vody.

Pro koho je vhodný

Pro uživatele, kteří chtějí jednoduchý, cenově dostupný robot s kombinací vysávání a mopování, mobilním ovládáním a spolehlivou gyroskopickou navigací pro každodenní úklid bez námahy.

Doplňkové parametry

Kategorie: Robotické vysavače
Hmotnost: 3.825 kg
EAN: 8590669360031
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×