Pro zákazníky

Vše o nákupu

Pro snazší orientaci zde na jednom místě najdete ty nejdůležitější informace o nákupu, nabídce služeb, možnostech spolupráce nebo řešení nejčastějších situací. V případě, že byste nenašli odpověď na V...

Novinky z blogu

Potřebujete poradit nebo jste se přišli inspirovat? V našem blogu najdete vše o kuchyňských spotřebičích přehledně na jednom místě. Rady a tipy pro moderní a funkční kuchyňské linky. Novinky o moderní...

Jak vytvořit objednávku

Výběr zboží a vložení do košíku Na e-shopu si buď z přehledu, nebo pomocí vyhledávání vyberte produkt, který si přejete zakoupit. Vybraný produkt vložíte do košíku kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKU. Po...

Možnosti platby

Způsoby platby Bankovní převodZboží uhradíte převodem na náš bankovní účet. Ihned po připsání peněz bude vaše objednávka vyřízena. Bankovní účet vedený u ČSOB: 301263242/0300 ZDARM...

Doprava a služby

Způsoby dopravy PPL - doručení na adresuDoručení kurýrem na Vámi zadanou adresu 99,- U objednávek nad 1500,- ZDARMA PPL - ParcelshopDoručení na Vámi zvolenou nejbli...

Nákup na splátky

Platba pomocí úvěru od společnosti ESSOX s.r.o. Pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte zde. Postup při nákupu na splátky Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i...

Velkoobchod a spolupráce

Podnikáte v oboru, jste architekt, truhlář, nebo máte kuchyňské studio? Nabízíme zajímavé možnosti obchodní spolupráce. Staňte se velkoobchodním partnerem pro odběr spotřebičů značky AEG, Electrolu...

Individuální cenová nabídka

Vybavujete si nový byt či dům nebo plánujete obměnit spotřebiče v kuchyňské lince? Zapomeňte na zdlouhavý výběr a porovnávání zboží! Kontaktujte nás a my Vám nabídneme individuální přístup a cenovou n...

Reklamace a vrácení zboží

Jako v každém obchodě, tak i v našem e-shopu se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat, nebo vrátit v zákonné lhůtě. Jelikož se snažíme nabízet pouze kvalitní zboží prvotřídní kvality, ...

Zásilka přišla poškozena

Jak postupovat pokud zásilka přišla poškozena nebo nekompletní? Při přebírání zásilky, doporučujeme dbát následujících pokynů V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte o...

×