Detailní popis produktu
Tyčový vysavač Sencor SVC 7811WH 2v1
Hlavní přednosti
- 2v1: Tyčový vysavač s odnímatelnou ruční jednotkou
- Bezdrátový provoz s Li-Ion baterií 11,1V
- Výdrž baterie až 25 minut
- LED osvětlení na hubici
- Otočná hubice 180°
Praktické funkce
- 2 rychlostní stupně
- Samostatné stání
- LED indikátor stavu baterie
- Ergonomická rukojeť
- Rotační kartáč s vlastním motorem
- HEPA cyklónová filtrace
Technické parametry
- Baterie: Li-Ion 2200 mAh / 11,1V
- Doba nabíjení: 4,5 hodin
- Doba provozu: až 25 minut
- Hlučnost: 76 dB
- Objem nádoby na prach: 0,5 l
- Rozměry: 286 × 1135 × 236 mm
- Hmotnost: 2,8 kg
Dodávané příslušenství
- Štěrbinová hubice
- Prachový kartáček
Praktické vlastnosti
- Vhodný na všechny typy podlah
- Snadné manévrování díky nízké hmotnosti
- Bezsáčkový systém s jednoduchou údržbou
- Snadné vyprazdňování nádoby na prach
- Odnímatelná ruční jednotka pro lokální úklid
Možnosti využití
- Běžný úklid domácnosti
- Úklid nábytku a pracovních ploch
- Čištění interiéru automobilu
- Úklid těžko dostupných míst
- Rychlý každodenní úklid
Parametry produktu:
Hmotnost: | 10.2 kg |
---|---|
EAN: | 8590669272747 |
Značka: | Sencor |
Položka byla vyprodána… |
Produkt naleznete v této kategorii
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ
V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.
Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.
Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.


DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE
V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.
KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE
SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových. A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.
Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.


Hladké vysávání. Silný výkon Sáčkový vysavač Electrolux 600 Clean kombinuje silný výkon, který umožňuje vynikající sběr prachu na všech typech podlah, s intuitivním ovládáním nohou...

Hladké vysávání. Silný výkon Sáčkový vysavač Electrolux 600 Clean kombinuje silný výkon, který umožňuje vynikající sběr prachu na všech typech podlah, s intuitivním ovládáním nohou...
K tomuto produktu zatím nikdo hodnocení nepřidal. Buďte první.